lördag 3 november 2007

Snö

Idag har den första snön kommit. Det är nästan samtidigt som den kom förra året, fast då kom det mer. Snöstorm var det då, elavbrott och herre jösses. Nu har det bara kommit ett tunt lager, som redan håller på att töa bort. Men, så är det bara 3 november än så länge, och snön kan få dröja några veckor än, den behöver igentligen inte komma före första advent. Tycker jag iallafall.

Men, samtidigt har jag värsta julkänslan. Känner juldofter överallt, och funderar över vad jag önskar mig i julklapp. Har tyvärr inte kommit på något än. hehe, det är ändå hela två månader kvar, så jag har jhu tid. Iallafall. Idag har jag ingenting planerat, men jag hittar nog på något.

Dessutom har min tangentbordshistoria fortsätt, nu har jag bytt ut mattias mot ett gammalt IBMbord som jag fick av pappa.
Pussar.

Inga kommentarer: