torsdag 15 november 2007

Lista(=trååk)

SISTA PERSON SOM...
-Sov i din säng: Katten tror jag, :p
- Fick dig gråta: skolbion Little miss sunshine
- Orsak: ja, kanske för att den var fin och sogsen och att jag är lättrörd?
- Delade en dricka med:Mamma, en cola jag hittade i kylskåpet
- Sist du gick till köpcentrumet med: hmm.. shit, det var länge sen jag var i ett köpcentrum, måste åka och handla!
- Skrek åt dig: Mattias, när jag skrek på honom.
- Sa att han/hon skulle döda dig: jadu, jag blir faktiskt otroligt väldigt sällan mordhotad, så jag kommer inte ihåg.

HAR DU NÅGONSIN...

- Sagt Jag älskar dig och menat det: Ja
- Hamnat i ett slagsmål med din katt/fisk/hund: Ja, flera gånger, han brukar bita mig i näsan.
- Varit i New York: Nej
- Drömt något jättekonstigt som hände nästa dag:Nej
- Önskat att du vore det motsatta könet: Tror inte det..
- Haft en fantasi-kompis:Ja, det har väll alla?
- Vad var det sista du åt:Ungspannkaka
- Är du uttråkad:Väldigt, annars skulle jag inte svara på den här.
- Hur många kompisar är online:12
- Sista film du såg:Little Miss Sunshine. Skolbio, för några dar sen.
- Sista rösten du hörde: Simba från lejonkungen-snart är det jag som blir kung.
- Senaste gången du lämnade Sverige:Någon/Några månader sen då jag åkte till en turnering i tyskland
- Är du kär i någon just nu: Det tänker jag fan inte svara på här.

Inga kommentarer: