lördag 10 november 2007

en båt kommer lastad med Kaiser Chiefs

Hahah ikväll blir det Kaiser Chiefs, Med Fia på fryshuset. Det ska bli kul. Jamenar, det ska bli jättekul;D



Iallafall, igår hade fia och jag tråkigt, så då kom jag på den fantastiska idén, vi leker en båt kommer lastad... över msn. Det gick ganska bra, och det var kul också :p



Sakerna som kom lastade var iallafall:

med bananer, ipods, hästar, glass, vattenpolobollar, penslar, väckarklockor, sportbilar, polisbilar, riskakor, Lord Voldemort, the elder wand, Tonks, flyktingar och sorg

btw. på frågan, vad vill Kaiser Chiefs ge för buskap med sina texter, svarade jag "de är brittiska"

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag skulle älska om en båt kom lastad med Kaiser Chiefs :D

och jag älskar ditt svar<3
DE ÄR BRITTISKA.
mweeep :DDD

Anonym sa...

Flyktingar...XD