torsdag 8 november 2007

Last words

Jaha, igår va det komunens gymnasiemässa, och jag ska erkänna att det inte hjälpte särskilt mycket. Men jag vet endå vad jag ska gå, det blir natur natur eller sam kultur.. hmm.. och ja, jag vet att det är stor skilnad mellan de två pogrammen. Problemet är att kultur inte finns överallt.

Vad ska ni gå?

Iallafall. Jag har ont i mina lilltår, spec. den högra. mamma säger att jag får skylla mig själv eftersom jag inte har några skor på jympan, och det håller jag iof. med. som hon sa
-hur ska du kunna få Mvg om du inte har gymnastikskor?

1 kommentar:

Anonym sa...

får man bättre betyg om mna har gympaskor, eller? låter udda, haha :P
min ena fot gör ont, och stortånageln på andra foten är äcklig :P hahaha.
och så ska jag gå på sam-global, men det vet du ju redan :P