fredag 28 december 2007

Jaa.. SVÅRT var det!

Jag frågade nerdfighter-fia vilken hennes favorit-hank-låt var. nu måste jag tydligen svara på den frågan jag med, och det är svårt, väldigt svårt. Eftersom, typ alla hans låtar är så himla bra..

Jag har iallfall kommit ner till 8 låtar, de bästa, men sen ska de rangordnas också...

Altså:
Nr. 1 Baby I Sold your Dog on eBaay lyssna?
Nr. 2 Getting featured on YouTube Lyssna?
Nr. 3 accio Deathly Hallows Lyssna?
Nr. 4 It´s too Hot Lyssna?
Nr. 5 The Day that the Nerds Took Over YouTube Lyssna?
Nr. 6 Luck of my life Lyssna?
Nr. 7 Helen Hunt Lyssna?
Nr. 8 Im Gonna kill you Lyssna?

Nå? någon nerdfighter där ute som tycker något annat? xD

btw. mitt skrivbord är nerkladdat med hostmedecin, usch. Dessutom hostar jag som en galning just nu :(

1 kommentar:

Anonym sa...

du är utmanad kika min blogg ;)