fredag 21 december 2007

Hmm.. ny hårfärg kanske?

Altså, jag funderar. mitt hår ser helt sjukt ut, har värsta utväxten, på vissa ställen har toningen försvunnit, på andra ställen är det kvar. Det har gått 6 veckor för längesen. Men iallafall, jag vill inte se ut så här, jag vill ha någon ny hårfärg. Blond är jag naturligt, men det passar jag inte särskilt bra i. Svart skulle gå fantastiskt bra ihop med ina ögon, men annars skulle jag se otroligt blek ut. Så någon slags brun/röd färg kommer det nog bli, men jag vet inte. Antagligen väntar jag med det hela tills skolan börjar, eftersom jag inte orkar färga/tona nu. Men vi får se.

Okej, nu låter jag som värsta experten kanske, men det är jag inte. bara så ni vet.

óch bara för att vara snäll bjuder jag på en undervattensbild på mig själv och delar av laget från Hannover i våras.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle passa i röd/brunt, i know that. och jag håller med om det svarta... ^^ haha.

och så tycker jag att bilden var lite cool :D

Camaé sa...

Tack ^^ Vi tog typ massor med bilder, å jag var längst fram på typ alla xD
resten finns här: http://www.jarfallasim.org/textpage.aspx?id=134&mnu=5
Och ja, det finns andra urfula bilder på mig i det där bildalbummet på lite olika stälen, men de får ni hitta själva :P