tisdag 25 december 2007

God fortsättning!

Jag bloggade inte igår, jag sitter helt enkelt ine vid datorn på julafton. Men, juldagen är hoss oss slapparens dag, och alla leker med sina julklappar.

Iallafall, jag fick ingen allsångs dvd med samlingsbox och allt, tyvärr...

Men jag fick:

  • Ett nytt trådlöst tangentbord med en trådlös mus.
  • en pyjamas
  • massor med godis
  • massor med böcker, tyskungen, david Coperfield, djävulen och fröken prym(som jag redan läst) Nån självbiografi om en kvinna från afrika mm
  • en handbok i fotografering
  • örhängen
  • blood diamond, <3
  • första sesongen av OTH :p

Sen har jag säkert glömt massa, men skit samma ;D

Idag ska jag inte göra särskilt myk. läsa lite, se lite på OTH kanske, slappa, yeh, you name it. Imorgon blir det att klä upp sig igen, det blir den årliga släktträffen, och efter det ska jag om jag hinner åka och träna, för då är julledigheten sluut..

GOD FORTSÄTTNING, handla mycket på mellandagsrean...

1 kommentar:

Anonym sa...

god fortsättning :D
och kuliga julklappar :D