fredag 28 december 2007

---

Det här kommer bli ett sådant5 dära inlägg som bara skriker tråk omkring sig, eftersom jag jag inte har något att skriva om. Pappa bakar paj, intresseklubben antecknar jag vet.

Idag ska jag vell bara vara hemma, och när mamma kommer hem från jobbet ska vi åka och handla soffa, eller ja, vi har bestämt modell och utseende, vi ska bara beställa och vällja tyg :p

Dessutom stör jag mig på mitt tangentbord, eftersom det nästan är för bra, det är tyst, och bara ja..

Hahaha kom på nu att jag drömmde en drömm inatt, typ. Att jag fick 8 h kvarsittning när jag kom försent till en biologilektion (det stod biologi på dörren) med 20 min... min reaktion var "men då får jag vell skippa lunchen.." Och malin hade dubbat en roll i harrypotter filmerna... Det var alltihopa jättekonstigt ;D

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nej det är inte mina nyårslöften :P jag har inga iår mer än att jag hoppas på tur!ingen aning om hur jag ska träna haha