tisdag 30 oktober 2007

Hej Hej hallå!

okej, nu har jag övergivit min gamla blogg, soy.blogg.se Varför vet jag inte riktigt, men största anledningen var nog att jag vill e kunna bloga från word på min egna dator och så.

Iallafall, en kort presentation av mig själv kanske behövs, jag är femton, har lite konstiga hobbisar och gör ibland lite udda saker, men för att inte skrämma bort er så ska jag börja lite försiktigt.

Jag kan börja med att jag altid har tyckt om vatten, och jag har simmat sen jag var typ fem, fast nu har jag gått över till vattenpolo. Har spelat det i nästan ett och ett halft år nu, riktigt roligt. när man väl slutar att simma kan man nästan inte förstå hur man tyckte det va roligt att ligga och simma fram och tillbaka fram och tillbaka. Det är ju igentligen URtråkigt! jamenar, det enda man kan göra är att köra dåliga låtar i huudet på en, och sedan går de aldrig bort. Det är så jävla tråkigt att bara räkna kakelplattor.

Men, jag ska skriva mera snart, om mig, och om knasmaffian, dvs. jag och mina kompisar (det vet då förstås inte om att de nu har fått namnet knasmaffian, hehe)

Inga kommentarer: